  • Data: 2004-11-29 11:56:39
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "Brusek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mój post nie jest odpowiedzią na zadane pytanie ale raczej próbą
    okazania solidarności z teściami, bo dokładnie wiem przez co przechodzą.
    Jeszcze do niedawna w godzianch 7.30 - 16.30 byłam mimowolnym świadkiem
    psiej rozpaczy rozgrywajacej się 3 piętra wyzej. Ledwie za właśicielami
    zamykały się drzwi psina (taka mała z gatunku zaczepno - obronnych tj. one
    zaczepiają a potem trzeba je bronić) rozpoczynała koncert muzyki
    współczesnej. Nie do wytrzymania!!! Po kilku miesiącach wycie ustało -
    podobno sądziedzi wystosowali do właścicieli pisemko z pogróżkami :) Jesli
    ja mieszkajac 3 piętra w dół nie mogłam już zdzierżyć kolejnego odcinka
    psiego dramatu to co dopiero bezpośredni sąsiedzi wyjca???
    Chętnie się dowiem co można w tym temacie zdziałać. Na przyszłośc;)
    Pozdrawiam
    Brusek