  • Data: 2004-11-29 13:01:09
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cof3el$lvd$1@inews.gazeta.pl...

    > nie odpowiedzial Pan na moje pytanie.

    Może Pan nie zrozumiał.

    > Mysle ze gdyby bylo tak ja Pan napisal, to nie tylko tesciom by to
    > przeszkadzalo, a jezlei nie tylko tesciom,
    > skarg by bylo na tyle duzo by "spoldzielnia" mogla zainterweniowac.

    O, i tu w końcu coś konstruktywnego. Jakaś myśl to jest. Widocznie skargi
    były, bo spółdzielnia wywiesiła swojego czasu pismo "Psy nie mogą zakłócać
    spokoju lokatorów".

    > Ale jak dla mnie (wnioskuje po sposobie w jaki Pan napisal post) tesciowie
    > sa zwyklymi pieniaczami ktorzy
    > przyczepiaja sie do byle g. i zatruwaja innym zycie.

    Pudło. To bardzo spokojni ludzie. Ale nie o teściach chciałbym wysłuchiwać
    opinie tylko o obowiązującym stanie prawnym, więc może porozmawiamy na
    temat.

    > Zawsze sie ktos taki
    > znajdzie w bloku. Nie wazne
    > czy rzeczywiscie pies tak duzo szczeka czy nie, zloza skargi itp dla samej
    > zasady.

    W bloku jest kilka psów. Reszta właścicieli jakoś problem rozwiązała, albo
    ci akurat trafili na taki nieznośny egzemplarz. Mnie to generalnie nie
    bardzo interesuje. Pytam się jaki jest paragraf na zakłócanie spokoju przez
    psa. Jeśli nie masz Pan wiele do powiedzenia w tej materii to stwórz sobie
    dowolny obraz moich teściów pieniaczy, mnie to generalnie zwisa jak kilo
    kitu u płota.