  • Data: 2004-11-29 12:07:45
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znoszą to.

    nie odpowiedzial Pan na moje pytanie.

    > Generalnie to czy lubię czy nie nie jest przedmiotem postu i istotne nie
    > jest.
    > Ważne, że kundel zatruwa innym życie a ja do trutki uciekać się nie chcę
    > więc pytam o paragraf.

    Mysle ze gdyby bylo tak ja Pan napisal, to nie tylko tesciom by to
    przeszkadzalo, a jezlei nie tylko tesciom,
    skarg by bylo na tyle duzo by "spoldzielnia" mogla zainterweniowac.
    Ale jak dla mnie (wnioskuje po sposobie w jaki Pan napisal post) tesciowie
    sa zwyklymi pieniaczami ktorzy
    przyczepiaja sie do byle g. i zatruwaja innym zycie. Zawsze sie ktos taki
    znajdzie w bloku. Nie wazne
    czy rzeczywiscie pies tak duzo szczeka czy nie, zloza skargi itp dla samej
    zasady.

    P.