  • Data: 2005-06-09 09:00:19
    Temat: Re: Warsztat samochodowy - naciągacze?
    Od: "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jun 2005 09:22:15 +0200, Mieczysław wrote:
    > Ale jak Ci zaproponował ? Mówił coś o kosztach wyceny ?
    > Bo jeżeli nie mówił to niech spada na drzewo.
    > Możliwość wyegzekwowania kwoty z tytułu wyceny na drodze prawnej jest co
    > najmniej bardzo wątpliwa - a MZ nawet niemożliwa.

    O kosztach takiej wyceny nie wspomniał ani troche. Od razu zaproponował
    "profejonalną" wycenę i szczerze mówiąc brzmiało to dosyć sensownie, bo
    mało kto potrafi patrząc na uszkodzenia ocenić ile dostawca czy
    producent danego modelu samochodu sobie policzy za części. Na moje
    pytania o oszacowanie kosztów "pi razy drzwi" od razu mówił o solidnej
    wycenie w jakimś programie który stosują firmy ubezpieczeniowe, więc
    zgodziłem się zaczekać.

    Tak jak napisałem wszystko wyglądało dobrze, aż nie zdecydowałem się
    skorzystać z tańszego warsztatu. Podczas rozmowy telefonicznej
    oznajmił, że jeżeli nie wybrałem naprawy u niego to _muszę_ zapłacić za
    wycenę. Na moje pytanie "ile kosztuje wycena" dostałem odpowiedź
    100netto i na tym się skończyła rozmowa. Powiedziałem że się z
    nim skontaktuję i tyle.

    W jaki sposób mogę argumentować odmowę zapłaty za coś, co sam
    zaproponował nie uprzedzając mnie o kosztach?

    p.s.
    Żadnej umowy nie spisywałem, nic nie podpisywałem. Do wyceny zrobił
    jedynie ksero dowodu rejestracyjnego samochodu.

    pzdr,
    Tomasz Kania
    --
    NOT my e-mail: s...@i...okay.se
    Those who can, do; those who can't, simulate.