  • Data: 2005-06-09 20:29:35
    Temat: Re: Warsztat samochodowy - naciągacze?
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Jun 2005 10:49:34 +0000 (UTC), Tomasz K. napisał/napisała:
    > mi się, że po zdecydowaniu się na warsztat 1,5tys tańszy nie powinni
    > mnie obciążać kosztami wyceny (o których nic mi nie powiedziano).

    b. dobrze Ci sie wydaje...
    Ja przed kupnem autka pojechalem do tego warsztatu aby zrobili mi ogledziny
    co jest nie tak i ile moge zbic z ceny..
    Wzieli malego na podnosnik, postukali, popatrzyli, posprawdzali i rzucili
    kwote 300zl i mase czesci do wymiany (kazda od 5 do 15zl :>)..
    Zbilem z ceny autka 500zl a za diagnostyke nie zaplacilem ani zlotowki :)
    I wlasnie dlatego do nich wrocilem i bede wracal bo wszystko super dziala i
    taniej niz inne serwisy :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070