  • Data: 2005-06-09 08:26:20
    Temat: Re: Warsztat samochodowy - naciągacze?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 cze o godzinie 09:03, na pl.soc.prawo, Tomasz K. napisał(a):

    > Poinformowałem warsztat nr2, że jest droższy i wybrałem inny, po czym
    > miły pan już nie był taki miły i "nakazał" mi zapłacić 100netto za
    > wycenę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym wiedział, że ta "usługa"
    > będzie tyle kosztować zanim ją wykonał, bo w momencie gdy mi ja
    > zaoferował o kosztach nie było mowy (w tedy nawet pomyślałem, że to
    > miło w ten sposób byc traktowanym... pełna wycena itp...)

    facet Cię oszukuje - ta jego 'wycena" jest po prostu .... oferta złożoną
    przez niego na Twoje ręce. A to że Ty jako Inwestor wybrałeś tańszego
    kontrahenta - jego strata.....

    W taki sposób w przetargach organizowanych przez róźne instytucje, każdy
    kto złożyłby ofertę która została odrzucona i żądał zapłaty za taka ofertę
    .... heheheheh

    Poinformuj go /tego z warsztatu/ że próbuje na Twojej osobie wymuszenia....
    resztę niech sobie dopowie.

    --
    Herbi
    09-06-2005 10:26:13