  • Data: 2009-03-20 09:31:35
    Temat: Re: Walka z ubezpieczycielem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości

    > stary, o jakim ubezpieczeniu ty mówisz????

    Sądziłem, że masz AC, na podstawie którego można realnie ocenić wartość
    tego auta.

    > Oc ma wyrównac mi straty - jasnym dla mnie jest wiec ze w teorii powinni
    > mi
    > zwrócic tyle, zebym mogl zakupic auto w takim samym stanie, z taka sama
    > dodatkowa zabudowa.

    Tak, masz rację - w teorii.

    > Ja nie chce zeby dali tyle, ile ja uwazam za stosowne, tylko tyle, zebym
    > mogl zakupic swoje narzedzie pracy w takim stanie w jakim miałem przed
    > wypadkiem.

    No to powodzenia, bo chyba nie wiesz o czym piszesz :(
    Rok temu miałem nieco podobną sytuację. Stuknięta mocno 10 letnia
    "Renówka", wina sprawcy, ubezpieczyciel orzekł szkodę całkowitą i kwotę do
    wypłaty jakoś ok 4 tys. zł, bo na tyle ją wycenił, choć takie "Renówki"
    chodziły wówczas nawet po 7-8 tys. a moja była w stanie niemal idealnym
    (użytkowana jedynie przez żonę)
    Z kolei naprawa kosztować miała wg oceny mechanika ok. 6 tys. zł. Na nic
    zdały się pytania do PZU - "a gdzie ja kupię TAKĄ "Renówkę" za 4 tys."?
    Niestety, to nie jest problem ubezpieczyciela, tylko mój :> Na szczęście
    dogadałem się z warsztatem, ten miał znajomości w PZU, po prawie 2
    miesiącach pieprzenia się z papierami szkodę całkowitą cofnięto, a auto po
    negocjacjach zostało naprawione za 5 tys. (w sensie, że taką kwotę
    ostatecznie przyznał PZU). Ale to się odbyło niejako "na lewo", po
    znajomości, bo normalnie nic bym nie wskórał. Niestety, żyjemy w państwie
    może nie tyle bezprawia, ile cwaniactwa i wychodzenia na swoje za wszelką
    cenę.