  • Data: 2009-03-20 09:36:18
    Temat: Re: Walka z ubezpieczycielem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > Ja sie wlasnie pytam, jak go zmusic zeby zastosował rynkowe, bo w koncu
    > do
    > tego jest OC, prawda?

    To może zrób inaczej - dowiedz się, na ile ubezpieczyciel (popytaj u
    różnych dla porównania) wyceniłby Ci na dzień dzisiejszy teoretyczne
    ubezpieczenie AC takiego auta (przed wypadkiem) i będziesz miał odpowiedź,
    jakimi kryteriami się kierują. Za taką wycenę nic przecież nie zapłacisz, a
    poznasz wartość realną.

    > Pytam wiec czy mozna z nimi powalczyc przepychajac
    > sie pismami, czy lepiej od razu brac wyspecjalizowana firme zajmujaca sie
    > odszkodowaniami liczac sie z tym, ze jakis procent od wywalczonej kwoty
    > zostanie przez nich zabrany.

    Trudno mi cokolwiek doradzić, bo z pomocy takich firm nigdy nie
    korzystałem, więc nie wiem, czy są efektywne czy tylko mocne w pysku, a
    przy tym pazerne na kasę. Choć z drugiej strony walka w pojedynkę z
    ubezpieczycielem to najczęściej walka w wiatrakami :(