  • Data: 2006-09-04 17:31:09
    Temat: Re: Utrata zaufania do pracodawcy.
    Od: "toto39" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma przepisu umozliwiającego rozwiązanie umowy o pracy bez
    > wypowiedzenia, z powodu utraty zaufania.

    Nie byłbym taki pewien. Przepis może nie, ale interpretacja może istnieć.
    Warto poczytać "Gazetę Prawną" lub "Rzeczpospolitą" (dodatek "Praca" lub "Dobra
    Firma"), tam był poruszany kiedyś taki problem.

    http://arch.rzeczpospolita.pl/szukaj/archiwum.pl?
    wf_1=2&q_1=utrata+zaufania&m_1=swishdefault&wf_2=&q_
    2=&m_2=swishdefault&dzial_se
    lect=dodatek%
    2FDobra+Firma&start_d=05&start_m=08&start_y=2000&end
    _d=04&end_m=09&end_y=2006&so
    rt=timestamp&k=on&submit=Szukaj

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?
    sb=utrata+zaufania&st=&sa=&sd=&ac=0&fd=4&fm=3&fy=200
    2&td=4&tm=9&ty=2006&action=s
    earch&p=1

    Archiwum Rzeczypospolitej Online bywa dostępne gratis w bibliotekach
    uniwersyteckich, niestety z Gazetą Prawną jest gorzej...

    Tak, jak najbardziej istnieje! :)))