eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-22 13:02:28
    Temat: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Z tego co wiem jest legalny, sama gwarancja jest dobrowolna.

    No tak - ale czy nie tak samo jak umowa kupna-sprzedazy, ale przeciez ona
    jest opisana w kodeksie (cywilnym chyba?) i jest obwarowana odpowiednimi
    przepisami dodatkowymi - mimo to sprzedawca wywiesi ci np. kartke "po
    odejsciu od kasy reklamacji nie uwzglednia sie" co podobno jest nielegalne -
    o takie cos mi wlasnie chodzi....

    > Możesz natomiast reklamować u sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową i

    W sensie - z umowa kupna-sprzedazy?

    > wtedy, jeśli nie zostanie wykazany związek przyczynowo-skutkowy ingerencji
    > w sprzęt z jego usterką, uszkodzenie musi zostać naprawione nieodpłatnie.
    > Odpowiedzialność trwa 2 lata od daty zakupu.

    Czy to z tytulu rekojmi?

    Pozdrawiam>PN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1