eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-22 14:14:39
    Temat: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 15:12:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Warunkiem odpowiedzialności sprzedawcy jest to, aby został on
    > poinformowany o usterce w ciągu 2 miesięcy od chwili powstania wady.
    > Jeśli zatem gwarancję chcemy realizować u gwaranta, a nie u sprzedawcy,
    > a po nieskutecznej reklamacji z tytułu gwarancji chcemy dochodzić
    > roszczenia od sprzedawcy, to może się okazać, że 2-miesięczny termin już
    > minął.
    >
    > Jeśli natomiast gwarant=sprzedawca, to fakt reklamowania z tytułu
    > gwarancji jest już poinformowaniem sprzedawcy o wadzie, więc w tym
    > przypadku przeszkód kolejnej reklamacji z tytułu niezgodności z umową
    > nie widzę.

    Brzmi to sensownie. Dziękuję bardzo za wyjaśnienie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1