eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-22 13:55:58
    Temat: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> ile nie została wyłączona). Wprawdzie nie można reklamować tej samej
    >> usterki z gwarancji, a potem z tytułu niezgodności, ale sprzedawca nie
    >> musi
    >
    > Co tego zabrania?

    Hmm, a wiec mozna tak zrobic? Czyli nie zgadzam sie na naprawe poza
    gwarancja wg. ich cennika - i reklamuje to samo z tytulu rekojmi za
    produkt - a jesli sprzedawca nie zgadza sie na przyjecie reklamacji i
    naprawe lub wymiane towaru - to ide do sadu...no wlasnie jakiego? Normalny
    lokalny sad? Czy musze pocalowac pare klamek jak np. jakis rzecznik
    konsumenta czy cokolwiek?

    Nie odpuszcze im tego - bo to granda, komp za 4000 PLN psuje sie jak tandeta
    z bazaru a sprzedawca i producent (w tym przypadku jedna firma - Karen
    notebook) - umywa rece!

    Pozdr.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1