eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania › Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
  • Data: 2008-09-30 20:45:21
    Temat: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robis pisze:
    > Witam!
    >
    > Sprawa wygląda następująco:
    > Zakupiłem sprzęt komputerowy w sklepie internetowym. Sprzęt został dostarczony
    > do mnie kurierem przez jedną z największych firm w Polsce.
    > Sprzęt dotarł do mnie uszkodzony, więc odesłałem go kurierem na gwarancję.
    > Okazało się, że problem był w systemie operacyjnym, więc komputer do mnie
    > odesłano RÓWNIEŻ TĄ SAMĄ firmą.
    > Niestety ponownie "przyszedł" do mnie w stanie, tym razem, uszkodzenia
    > mechanicznego (czego nie uwzględnia gwarancja). Był to piątek, a ja zanim
    > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut.
    > Po 15 minutach powiadomiłem nadawcę przesyłki (sklep internetowy) o poważnym
    > uszkodzeniu mechanicznym. Zostałem poproszony o natychmiastowy kontakt z kurierem..
    > Zadzwoniłem do kuriera, który stwierdził, że nie przyjedzie już po przesyłkę i
    > że "protokół szkody" wypiszemy w poniedziałek. Ja się zgodziłem...
    > W poniedziałek, na protokole, wyraźnie zaznaczyłem, iż usterka została zgłoszona
    > po 15 minutach od odebrania sprzętu.. Paczka wróciła do nadawcy.
    > Po 14 dniach, firma komputerowa otrzymała odmowę wypłaty odszkodowania..
    >
    > Łącznie nienaprawialne są 3 części na łączną sumę 1000zł.
    > Ja nie jestem niczemu winien, więc nie widzę powodu dla którego miałbym zapłacić
    > taką sumę za uszkodzony w transporcie sprzęt..
    > Faktem jest to, że zapłaciłem 2 000zł za sprzęt który powinien działać.. dotarł
    > on do mnie uszkodzony dwukrotnie, a teraz wymagane jest ode mnie uiszczenie
    > opłaty, za nowe części (w zamian tych uszkodzonych).. w innym wypadku komputer
    > zostanie ponownie do mnie odesłany, w stanie jaki do nich dotarł (czyli z
    > uszkodzeniami mechanicznymi na kwotę 1000zł)...
    >
    > Co mogę zrobić, aby zapobiedz takiej sytuacji? Odwołanie od decyzji firmy
    > kurierskiej?
    > Pozew do sądu? Tylko przeciwko komu...
    >
    > Bardzo proszę o Państwa pomoc,
    > Robis
    >


    Z twojego opisu wynika ze albo klamiesz albo nie potrafisz opisac
    uszkodzenia albo jestes uposledzony umyslowo.



    Wybieraj .

    "Był to piątek, a ja zanim
    > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut."

    Coz to za uszkodzenie mechaniczne ktore widac dopiero po 15 minutach od
    wlaczenia komputera ?


    Na miejscu sprzedawcy potraktowal bym cie w ten sam sposob.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1