eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania › Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
  • Data: 2008-09-30 21:28:20
    Temat: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Od: "Tomasz" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:0968.0000033f.48e294e0@newsgate.onet.pl...
    >> Witam
    >> Według firmy kurierskiej przesyłkę odebrałeś w stanie nienaruszonym bez
    >> zastrzeżeń, co potwierdziłeś na liście przewozowym lub w terminalu
    >> elektronicznym własnoręcznym podpisem.
    >> Następnie w ciągu 15 min umyślnie lub nieumyślnie uszkodziłeś towar i
    >> zadzwoniłeś do kuriera. Mniej więcej w tym miejscu w/g regulaminu firmy
    >> kurierskiej jesteś.
    >> Pozdrawiam
    >> Tomasz
    >>
    >>
    >
    > Czy ja mam szanse jakiekolwiek na "wygranie" tej sprawy... ?
    > Co ja mogę zrobić... ?

    Witam
    Jak następnym razem zamówisz towar sprawdź zawartość przed pokwitowaniem w
    obecności kuriera, jeżeli kurier tego odmówi wyszukaj na opakowaniu
    zewnętrznym jakiekolwiek uszkodzenie tj zagniecenia, załamania narożnika
    itp. i wpisz kurierowi na liście że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone,
    wtedy jeżeli zawartośc jest uszkodzona to kurier ma obowiązek spisać protkół
    szkodowy stwierdzający uszkodzenie zawartości.
    Ps która to firma kurierska?
    Pozdrawiam
    Tomasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1