  • Data: 2008-10-01 05:05:03
    Temat: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Uszkodzony? Jak?

    Na pierwszy rzut oka, problem był w karcie graficznej.. (death screen po
    uruchomieniu jakiejkolwiek gry).

    > To w końcu uszkodzony, czy źle skonfigurowany?

    Z ekspertyzy z serwisu wynikało, że był to problem Systemu Operacyjnego.

    > A konkretnie?

    Rozerwany w pół port PCI-Express, karta graficzna zwisająca z tego portu.
    Według opinii sklepu komputerowego uszkodzone są: płyta główna, karta graficzna
    i obudowa.

    > Jakim? I jakie uszkodzenie mechaniczne komputera objawia się dopiero po
    > jego włączeniu, hmm?
    >
    > Całą sytuację opisujesz bardzo dziwnie...

    Przecież nie zaglądałem do środka komputera... pierwsze co zrobiłem to
    podłączenie i sprawdzenie czy działa... Po uruchomieniu nie wyświetlał się obraz
    na ekranie, a komputer co 5-10 sekund się resetował... dopiero po tym go
    rozkręciłem i zajrzałem do środka.