eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania › Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
  • Data: 2008-09-30 20:54:55
    Temat: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Robis pisze:
    > > Witam!
    > >
    > > Sprawa wygląda następująco:
    > > Zakupiłem sprzęt komputerowy w sklepie internetowym. Sprzęt został dostarczony
    > > do mnie kurierem przez jedną z największych firm w Polsce.
    > > Sprzęt dotarł do mnie uszkodzony, więc odesłałem go kurierem na gwarancję.
    > > Okazało się, że problem był w systemie operacyjnym, więc komputer do mnie
    > > odesłano RÓWNIEŻ TĄ SAMĄ firmą.
    > > Niestety ponownie "przyszedł" do mnie w stanie, tym razem, uszkodzenia
    > > mechanicznego (czego nie uwzględnia gwarancja). Był to piątek, a ja zanim
    > > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut.
    > > Po 15 minutach powiadomiłem nadawcę przesyłki (sklep internetowy) o poważnym
    > > uszkodzeniu mechanicznym. Zostałem poproszony o natychmiastowy kontakt z
    kurierem..
    > > Zadzwoniłem do kuriera, który stwierdził, że nie przyjedzie już po przesyłkę i
    > > że "protokół szkody" wypiszemy w poniedziałek. Ja się zgodziłem...
    > > W poniedziałek, na protokole, wyraźnie zaznaczyłem, iż usterka została zgłoszona
    > > po 15 minutach od odebrania sprzętu.. Paczka wróciła do nadawcy.
    > > Po 14 dniach, firma komputerowa otrzymała odmowę wypłaty odszkodowania..
    > >
    > > Łącznie nienaprawialne są 3 części na łączną sumę 1000zł.
    > > Ja nie jestem niczemu winien, więc nie widzę powodu dla którego miałbym zapłacić
    > > taką sumę za uszkodzony w transporcie sprzęt..
    > > Faktem jest to, że zapłaciłem 2 000zł za sprzęt który powinien działać.. dotarł
    > > on do mnie uszkodzony dwukrotnie, a teraz wymagane jest ode mnie uiszczenie
    > > opłaty, za nowe części (w zamian tych uszkodzonych).. w innym wypadku komputer
    > > zostanie ponownie do mnie odesłany, w stanie jaki do nich dotarł (czyli z
    > > uszkodzeniami mechanicznymi na kwotę 1000zł)...
    > >
    > > Co mogę zrobić, aby zapobiedz takiej sytuacji? Odwołanie od decyzji firmy
    > > kurierskiej?
    > > Pozew do sądu? Tylko przeciwko komu...
    > >
    > > Bardzo proszę o Państwa pomoc,
    > > Robis
    > >
    >
    >
    > Z twojego opisu wynika ze albo klamiesz albo nie potrafisz opisac
    > uszkodzenia albo jestes uposledzony umyslowo.
    >
    >
    >
    > Wybieraj .
    >
    > "Był to piątek, a ja zanim
    > > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut."
    >
    > Coz to za uszkodzenie mechaniczne ktore widac dopiero po 15 minutach od
    > wlaczenia komputera ?
    >
    >
    > Na miejscu sprzedawcy potraktowal bym cie w ten sam sposob.
    >
    (...) ZANIM WNIOSŁEM KOMPUTER DO DOMU I GO PODŁĄCZYŁEM MINĘŁO 10-15 minut...
    zaraz po podłączeniu (czyli po 15 minutach od PRZEJĘCIA sprzętu od kuriera)
    skontaktowałem się z nadawcą.

    Wyjaśniłem?

    jeszcze raz.. wyjaśnię dla ludzi takich jak Ty:
    od momentu podpisania dokumentu odebrania przesyłki do zauważenia usterki minęło
    15 minut... (tyle trwało wniesienie paczki na 4 piętro, podłączenie go).

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1