eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania › Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
  • Data: 2008-09-30 23:12:42
    Temat: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robis pisze:

    > Sprzęt dotarł do mnie uszkodzony, więc odesłałem go kurierem na gwarancję.

    Uszkodzony? Jak?

    > Okazało się, że problem był w systemie operacyjnym, więc komputer do mnie
    > odesłano RÓWNIEŻ TĄ SAMĄ firmą.

    To w końcu uszkodzony, czy źle skonfigurowany?

    > Niestety ponownie "przyszedł" do mnie w stanie, tym razem, uszkodzenia
    > mechanicznego (czego nie uwzględnia gwarancja). Był to piątek, a ja zanim

    A konkretnie?

    > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut.
    > Po 15 minutach powiadomiłem nadawcę przesyłki (sklep internetowy) o poważnym
    > uszkodzeniu mechanicznym. Zostałem poproszony o natychmiastowy kontakt z kurierem..

    Jakim? I jakie uszkodzenie mechaniczne komputera objawia się dopiero po
    jego włączeniu, hmm?

    Całą sytuację opisujesz bardzo dziwnie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1