  • Data: 2022-05-29 08:07:41
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NA zdjęciach nie ma w ogóle ruskich,

    Na filmie z drona są ruskie.

    > Nawet nie wiadomo, czy to ten
    > sam rowerzysta.

    A swój brak wiedzy opierasz na...?

    > Gdyby rowerzysta miał naszego KOMAR-a, to na filmie nie zobaczymy, ale
    > osobiście wątpię, by miał. Problem w tym, że jak gość wyzierał z za
    > przesłony, to żołnierz z BWP też nie był w stanie tego stwierdzić.

    Czyli kacapy strzelały do cywilów dlatego, że byli oni uzbrojeni, tylko
    po prostu strzelają do wszystkiego - a więc siłą rzeczy głównie cywilów.

    > Nie pasuje film do fotki. Na fotce są samochody w poprzek ulicy,

    Przecież samochody to nie zabudowania - mogły pojawić się wcześniej.

    > są
    > zwłoki dwóch ofiar, przy czym żadna z nich na postrzeloną z działa nei
    > wygląda. na filmie widać strzały z działek.

    Jak już pisałem - na filmiku (z ziemi) z bellincata widać nieco
    zdekompletowaną nogę.

    Nie bardzo romumiem twoje wątpliwości. Było sobie miasto, przyszła
    kacapska horda zostały trupy cywilów. Odpowiedź na pytanie skąd się tam
    te trupy wzięły wydaje się oczywista - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!