  • Data: 2006-04-22 16:45:54
    Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e2dm2v$kbi$1@news.onet.pl...

    > No jak to?
    > Przecież chcesz się dzielić z błądzącym światem
    > swoim doświadczeniem!

    Miales sprobowac odgadnac na podstawie dostepnej Ci wiedzy. Chyba, ze nie
    przeczytales wszystkiego o mnie. Wiec bede troche pyszalkowaty i podpowiem:
    wszystko o mnie znajdziesz w Sieci.

    > O innych tak chętnie opowiadasz - a o sobie nie?

    Powiedzialem o sobie wszystko juz w roku 1996 i potem, i od tego czasu nic
    sie nie zmienilo - mozesz to przyjac jako podpowiedz. Uzyj kilku
    wyszukiwarek a dowiesz sie o mnie wszystkiego. Chyba ze cierpisz na
    lenistwo.:)

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/