  • Data: 2006-04-23 06:26:18
    Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2dses$896$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > LeoTar; <e2djp3$k2a$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Nie.
    >
    > 1. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę tej kobiety, bo jest ... ".

    Czy wreszcie zaprzestaniesz robienia prob wlozenia w moje usta czegos co
    nawet przez glowe mi nie przeszlo. Powtarzam Ci wiec jeszcze raz: ja
    uwielbiam moja zone. To dzieki niej, miedzy innymi, udalo mi sie uwolnic od
    uzaleznien. I ja jestem jej szczerze za to wdzieczny. A Ty wyobraziles sobie
    mnie nienawidzacego zone i tak gadasz wkolo to samo.:)

    > 2. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę swojej żony, bo jest ... ", ale
    > wtedy żona ma pełne prawo wnieść sprawę przeciwko Tobie.

    Jak wyzej. Jestes niereformowalny.:)

    > 3. Masz pełne prawo napisać "nienawidzę X zamieszkałej przy ulicy Y, bo
    > jest .... ", ale wtedy i żona i społeczeństwo ma prawo wnieść sprawę
    > przeciw Tobie.
    > To prawo było pomyślane jako sposób na ochronę prywatności, choć w
    > szerszym wymiarze stanowi sposób na nieupowszechnianie tej metody
    > załatwiania własnych porachunków.

    Jezeli nie ma innej drogi do ujawnienia prawdy jak tylko upublicznienie,
    ujawnienie tajemnicy to uwazam, ze taka droge nalezy obrac. to tak jak z
    tymi teczkami IPN-u, a w metnej (czyt. nie do konca ujawnionej prawdzie)
    grube ryby plywaja. Nie do konca ujawniona prawda to jest FALSZ, czyli
    klamstwo poniewaz umozliwia manipulowanie. Ja od tego uwalniam moja rodzine.

    > Twoje zachowanie wg mojej klasyfikacji, to typowa reakcja psychotyczna
    > [lub jak chce vB histeryczna] i zapewne nie dostrzegasz związku pomiędzy
    > "przymusem i brakiem kontroli zachowania" a karą. Wystarczy zmienić
    > zachowanie, żeby nie spotkała Ciebie kara. To proste?

    Przestań pieprzyc kolego.

    > OK! - tak psychotycznie prowokujesz, powiedzmy żona przyszła do Ciebie
    > skoro ją "wołasz". Wiesz, co byś zrobił wtedy? Wlazłbyś na pierwsze
    > napotkane drzewo i histerycznie krzyczał, albo ją zaatakował. Skoro
    > znasz swoje reakcje, to dlaczego nie pojedziesz do niej? Bo wezwie
    > policję i znów Ciebie zamkną? ;) Bohater za pięć groszy. :(

    Jezeli dojde do wniosku ze sytuacja dojrzala juz do tego by ja odwiedzic w
    domu to tak zrobie. I nie potrzebuje do tego Twojej podpowiedzi.

    > Dookreślenie, to dookreślenie. Niech Ci jednak będzie - ujęcie w normy
    > prawne zagadnień dotychczas nieskodyfikowanych [bo np. nie było takiej
    > potrzeby, nie było takich zachowań, porządku "pilnował" zwyczaj lub inna
    > "siła"].

    To jak w koncu skodyfikowane czy tez nieskodyfikowane i tylko brane "na nos"
    ?:)

    > Naprawdę? Żarcie kupujesz za pieniądze, które istnieją dzięki instytucji
    > Społeczeństwa, ciepło, wodę, mieszkanie, opiekę zdrowotną, komunikację
    > j.w. Z internetu też korzystasz dzięki istnieniu regulacji społecznych.

    To wszystko moze istniec rownie dobrze przy innej organizacji spoleczenstwa,
    np. w organizacji zwanej Utopia. A na dodatek bedzie taka organizacja wolna
    od przemocy.

    (...)

    > To znaczy, że masz problem z wdrożeniem w życie własnej metody.

    Nie mam, jestem czlowiekiem wolnym... I szczesliwym...

    > Zapomniałem, że nie wiesz, co to abstrakcja, albo próbujesz mnie
    > wpakować w pułapkę manipulacji. Nie jestem sędzią, nikogo nie skazuję.

    No to chociaz jedno sie wyjasnilo.:)

    (...)

    > Na razie dobrze, ale msz. nadal jest "niestabilny" i wkońcu skończy się
    > to dla niego źle.

    Mozesz nieco blizej i dokladniej...?:)

    > Nie. Zauważenie, że oprócz "tłumaczenia się" potrzebne są jeszcze
    > dowody. To, że Ty dużo gadasz nie ma znaczenia przy "wyroku", jeżeli
    > "wyrok" jest oparty na jednym jedynym maluśkim dowodzie. "Oskarżony",
    > który dużo gada, może być święcie przekonany, że posadzili go, bo dużo
    > gadał, a będzie siedział za jeden jedyny maluśki dowód.

    A jak zdobywa sie taki "maluski dowod" ?

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/