  • Data: 2010-05-19 19:27:46
    Temat: Re: Sprzedaż sprzętu używanego jako fabrycznie nowego
    Od: "Marcin" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." napisał w wiadomości

    > To, że kogoś nie ukarano nie znaczy, że jest to zgodne z prawem. Przecież
    > wiesz już, że nie jest. MM i w zasadzie większość sklepów sprzedaje rzeczy
    > nowe i nieużywane, chyba że wyraźnie zaznaczy co innego. Wówczas
    > najczęściej jest obniżka.

    Zastanów się nad pewną rzeczą:np w media jest 7 dni na wymiane towaru pod
    warunkiem że towar jest w tej samej cenie lub droższy.Teraz odpowiedz sobie
    co się dzieje z towarem zwracanym przez klientów.Pomoge Ci.Trafia on
    ponownie na sklep bez jakiejkolwiek adnotacji ze byl wczesniej sprzedany i
    ktoś go używał,to samo ze sprzetem który okazał się uszkodzony podlega on
    reklamacji przedsprzedażowej czyli normalnej naprawie w serwisie tyle że bez
    wpisów w karcie gwarancyjnej.Zapewniam Cie ze nikt nie zamiesci informacji
    że sprzęt przed sprzedażą był już naprawiany.Obniżki są ale dopiero w
    momencie kiedy towar jest powystawowy lub z brakami, ewentualnie opakowanie
    jest już tak zniszczone że nie można sprzedać jako nowy.Wszystkie duze sieci
    handlowe praktykują takie zachowania a jesli myslisz że tak nie jest to
    żyjesz w słodkiej nieświadomości.W podanym przeze mnie linku po prostu
    któryś z pracowników zawalił i nie wyczyscił dysku przed ponowną sprzedaż
    gdyby zrobił co do niego należy kobieta w życiu by się nie dowiedziała że
    kupiła używany sprzęt.