  • Data: 2010-05-19 20:25:04
    Temat: Re: Sprzedaż sprzętu używanego jako fabrycznie nowego
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-05-2010 21:27, Marcin pisze:
    > Zastanów się nad pewną rzeczą:np w media jest 7 dni na wymiane towaru
    > pod warunkiem że towar jest w tej samej cenie lub droższy.Teraz
    > odpowiedz sobie co się dzieje z towarem zwracanym przez klientów.Pomoge
    > Ci.Trafia on ponownie na sklep bez jakiejkolwiek adnotacji ze byl
    > wczesniej sprzedany i ktoś go używał,to samo ze sprzetem który okazał
    > się uszkodzony podlega on reklamacji przedsprzedażowej czyli normalnej
    > naprawie w serwisie tyle że bez wpisów w karcie gwarancyjnej.Zapewniam
    > Cie ze nikt nie zamiesci informacji że sprzęt przed sprzedażą był już
> [...]

    Ale mi świata i jego mechanizmów tłumaczyć nie musisz. Ja z prawnego
    punktu widzenia odpowiadam, że nie jest to zgodne z prawem i tyle.
    Osoba, która takie coś kupi, ma spore szanse na wygraną w sądzie w
    sprawie cywilnej. W sprawie karnej chyba wówczas, gdy sprzedający
    wyraźnie stwierdzi, że rzecz jest nowa i nieużywana.

    --
    .B:artek.