  • Data: 2010-05-19 20:43:13
    Temat: Re: Sprzedaż sprzętu używanego jako fabrycznie nowego
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:ht14fr$i3f$1@news.onet.pl...

    > To, że kogoś nie ukarano nie znaczy, że jest to zgodne z prawem. Przecież
    > wiesz już, że nie jest. MM i w zasadzie większość sklepów sprzedaje rzeczy
    > nowe i nieużywane, chyba że wyraźnie zaznaczy co innego. Wówczas
    > najczęściej jest obniżka.
    >
    > --
    Chyba mało wiesz
    Kupiłem kamerę HDD nową zapakowaną w MM
    a były na niej filmy z serwisu.
    Kamera nie działała OK
    wymienili mi na inną nie wiem czy nową.
    Napewno nie noszącą śladów używania.
    Pytałem gościa w MM i mówił że jak sprzęt ktoś oddaje to idzie do serwisu
    przechodzi podrasiowanie aby wyglądał jak nowy i trafia na sklep bez info że
    uzywany.