  • Data: 2022-01-18 09:43:01
    Temat: Re: Sprawiedliwosc nierychliwa
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Też nie wolno, co nadal nie zmienia faktu, że tortury w naszym prawie są
    > tylko w części wojskowej. I o ile obiegowo sobie możemy takie
    > niestosowne zachowania nazywać torturami, to domagać się ukarania za nie
    > przez sąd na grupie poświęconej prawu po prostu nie wypada, bo
    > świadczy to o indolencji w zakresie prawa karnego wnioskodawcy.

    Taka samo gówno prawda jak stawianie z dupy zarzutów dla dobra oskarżonego.
    A ukarać policjanta można już za sam brak reakcji na tortury.

    > Nie mam zielonego pojęcia. Nawet nie wiemy, czy ofiara krzyczała, bo
    > mogła stracić przytomność. Nie wiemy, czy były w ogóle inne osoby w
    > budynku. Po za tym wrzeszczących bez powodu oszołomów w pomieszczeniach
    > dla zatrzymanych, czy ich rejonie bywa wielu, a pobicia są sporadyczne.
    > Powiem szczerze, że nawet by mi do głowy nie przyszło, by słysząc jakieś
    > wrzaski podejrzewać, że policjanci kogoś biją, czy traktują taserem.
    > Prędzej bym się zainteresował, czy nie potrzebują pomocy.

    I nie wiesz że toaleta na korytarzu koło pokoju przesłuchań była
    na innym piętrze niż pomieszczenia dla zatrzymanych.
    Pytanie po co zabierasz głoś skoro nic nie wiesz.
    Tak bardzo cię drażni jak ktoś wykazuje że część policji to zwykli bandyci?