  • Data: 2022-01-19 11:58:48
    Temat: Re: Sprawiedliwosc nierychliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61e75201$0$509$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18.01.2022 o 12:05, J.F pisze:

    >Ci, co nie zareagowali na bicie też dostają zarzuty, więc ich
    >zeznania są bezcelowe.

    Cos w tym jest.
    Choc jak sam pisales - nie stal obok, to nie mogl przeciwdziałac.
    A potem zeznal, ze nic nie widzial, aby chronic kolege.
    Jak bicie trwalo krotko ... zarzut za brak reakcji uzasadniony?

    Hm, ale skoro chcial chronic kolege, to moze pomocnictwo da sie
    przykleic - chyba pasuje :-)

    >No nawet, prawdopodobne.

    Jak prokurator bedzie chcial odwalic, to spyta tylko jednego, albo i
    nie.
    A jak nie bedzie chcial, to wszystkich przeslucha :-)

    Tortury byly w innym.
    Jak dwa pasują ... to dwa zarzuty ?

    J.

    --