  • Data: 2022-01-17 17:30:47
    Temat: Re: Sprawiedliwosc nierychliwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2022 o 15:18, J.F pisze:

    > Az tak to nie, ale obalenie przemocą ustroju to moze juz tak :-P
    > Przekroczenie obowiazkow, niedopelnienie obowiazkow, tortorowanie,
    > wymuszanie zeznan, skladanie falszywych zeznan - KK przeciez lepiej
    > znasz.

    No właśnie i w tym problem. Naprawdę sadzisz, że byli przesłuchiwani? Bo
    tylko wówczas możesz - przykładowo - fałszywie zeznawać. Wymuszać
    zeznania możesz też tylko, o ile jest to w trakcie przesłuchiwania
    ofiary. Z torturowaniem, to nie do końca wiem, o co Ci chodzi. Nasze
    prawo zna przestępstwo torturowania jeńców, ale powątpiewam, czy taki
    status miał pobity. A cytowanego materiału wynika, że zarzut
    przekroczenia uprawnień im postawili.

    --
    Robert Tomasik