  • Data: 2020-07-21 13:25:05
    Temat: Re: Slawomir N
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 21.07.2020 o 10:18, J.F. pisze:

    >dobrze by było tych waszych bonzów wydalić na Ukrainę, ale najpierw
    >cza ich osądzić, ale nie bój się, wszak nadal obowiązuje doktryna
    >Neumanna, czyli nie wiadomo gdzie pieniądze się zapodziały, czy to z
    >Amber Gie, FOZZ, SKOK Wołomin, czy z Ukrainy, przykłady można
    >mnożyć:))))))))

    Z Ukrainy byc moze nie wiadomo. Ale to oni niech wyjasniaja

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sprawa-ukrawt
    odoru-slawomir-n-i-dariusz-z-nie-przyznaja-sie-,nId,
    4623467

    ".. usłyszeli zarzuty udziału w zorganizowanej grupie przestępczej,
    prania brudnych pieniędzy oraz przyjmowania korzyści majątkowych.

    Śledztwo prokuratury związane jest z okresem, kiedy Sławomir N. stał
    na czele państwowej agencji drogowej Ukrainy - Ukrawtodoru.
    Został mianowany p.o. prezesa agencji w październiku 2016 r., a
    dymisję złożył pod koniec września 2019 r.

    Sławomir N. jest podejrzany o żądanie i przyjmowanie korzyści
    majątkowych i osobistych w zamian za przyznawanie prywatnym podmiotom
    kontraktów na budowę i remont dróg na Ukrainie, a także o pranie
    pieniędzy pochodzących z tego przestępstwa. W jego efekcie uzyskał
    ponad 1 300 000 złotych - powiedziała rzecznik Prokuratury Okręgowej
    Mirosława Chyr."

    No i tak sie zastanawiam - co naszej prokuraturze do tego ...

    J.