  • Data: 2020-07-21 13:59:14
    Temat: Re: Slawomir N
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trzeba było posłuchać konferencji prasowej ukraińskich proków, to byś wiedział
    (oglądałem w TVP Info, pewnie gdzieś wisi).
    M.in. były w Polsce zakładane spółki z kapitału łapówkowego.
    Z ciekawości sprawdźcie, w ilu spółkach w KRS (radach nadzorczych) występuje to
    dziecko P0.
    Oczywiście dochodzą jeszcze krewni i znajomi.
    Swoją drogą ten to robi karierę - zaczynał od jakiegoś zegarka, a przekroczył grubą
    bańkę...
    Tak się zastanawiałem, że gdyby to miało się odbyć na Ukrainie, to dziwnym trafem
    któryś z tych ich proków poślizgnąłby się niebawem
    na skórce od banana.
    A u nas co najwyżej przesuwają do innych zadań ;-))

    -----