  • Data: 2005-12-04 23:16:45
    Temat: Re: Skorumpowana policja
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > bo
    >
    > Nie wiem, ale pewnie prawdopodobieństwo w wypadku policjanta jest
    > porównywalne. Myślisz, że ci gorsi kieriowcy jak\oś celują w
    > przedstawicieli handlowych? Pomijam fak, że z mojego doświadczenia na
    > drogach wynika, ze to właśnei owi przedstawiciele handlowi jeżdżą na
    > zabicie i jako pierwsi powinni być wyeliminowani z ruchu.
    To dlaczego nie są. Robią ogromne przebiegi. Zasuwają jakby jutra miało nie być.
    Nie ma wafla że jak ktoś robi 50tyś rocznie i zawsze się spieszy, żeby nie
    nadział się przynajmniej kilka razy na radar. Każde takie spotkanie to stosowna
    ilosć punktów karnych. Szkoda tylko ze nieczęsto dopisywanych.
    > do
    > zamkniecia
    >
    > A pomyłka policjanta nie? Jak myślisz, od czego sklep szybciej padnie:
    > od neidostarczenia na czas przez jednego dostawcę towaru, czy od
    > omyłkowego zabezpieczenia całego towaru jako dowód w sprawie?
    Oczywiście ze szybciej padnie jak go zamknie nadgorliwy "czytaj głupi"
    policjant. Tylko efekt będzie inny. Jak zabraknie kartofli to sklep będzie miał
    w tym dniu mniejszy zysk. Jak zostanie urzędowo a niesłusznie zamknięty to potem
    wszyscy zapłacimy za pomyłkę policjanta. On dostanie naganę w jadłospisie a ktoś
    się może powiesić.
    > tydzień
    > używać. A
    >
    > Skąd wiesz, że nie umieją? Umiesz lepiej?
    Za dużo było przypadków wskazujących że potrafią. Zaczęło się chyba od
    weterynarza który został zastrzelony w czasie polowania na lwa. Wymieniać dalej?
    > 20
    > do
    > utrzymywania w
    >
    > 16 godzin bez jedzenia i picia (ale za to za 21,60 zł delegacji)?
    Pieniądze otrzymywane za delegacją to dodatkowe pieniądze. Pracownik w czasie
    delegacji otrzymuje normalne wynagrodzenie. Te pieniądze maja mu wyrównać wyższe
    koszty utrzymania w czasie gdy pracuje poza miejscem zamieszkania. Bo np. nie
    zrobi mu kanapek do pracy żona tylko będzie musiał kupić droższe w barze. Te
    pieniadze nie są dodatkowym dochodem.
    > później
    > komuś
    > nie
    > manko
    >
    > No ale zrobić manko albo kręcić lody na boku musi robić świadomie.
    > Przypadkowo przez nieuwagę tego zrobić nie sposób.
    A co moze zrobić przypadkowo policjant. System hierarchiczny wyklucza
    samodzielną inicjatywę policjanta. Zauważ że w wielu przypadkach nieszczęść w
    zdarzeniach w których brali udział policjannci winni byli szeregowi
    funkcjonariusze bo sami zadecydowali. Patrz wydanie nabojów ostrych i
    ostrzelanie studentów.
> [...]
    > biedniejszych
    > wygląda
    > popatrzyła
    > handlowego.
    > Szczecinie.
    > 20%
    >
    > Do czasu, jak pierwsza osoba sie zażąli. Potem firma idzie z torbami.
    > Vide przykład Biedronki. Też im sie wydawało, ze nie ma nadgodzin.

    > dorobić
    > godziny
    > Niby
    > później
    >
    > Z całą pewnością. Wiesz jaka jest średnia zycia osób, które pracowały
    Wyższa niż górników i pracowników w fabryce azbestu. Ci co asfalt leją też sobie
    za długo nie pożyją. Gdyby nie choroba zawodowa na którą zapadają policjanci
    żyli by dłużej.
    > wojska
    > jak
    > jedzie
    >
    > Ponieważ kilku z nich znam osobiście, więc stwierdzam, że koloryzujesz
    > i to mocno. Przedstawiciele handlowi mają swoje rejony. Oczywiścei
    > zdarza się, że wyjeżdżają na kilka dni, ale nie na kilka miesięcy.
    Ty też koloryzujesz to i mnie wolno. Wiesz ile bym dał zeby po 18 latach
    małżeństwa mógł gdzieś wyjechać na dwa miesiące.
    > mandat,
    > bezpieczna
    > się
    >
    > Oderwany jesteś od rzeczywistości wybuchem dużej bomby.
    Jeśli w policji nie wykonuje się rozkazów to jest bardzo żle.
    > racje
    > dniem
    > przestrzelił
    >

    > Tylko ile żołnierz w tym okopie siedzi. No i spróbuj na czas jedzenia
    > nie dostarczyć, to Szefa Kompanii nadzieją na wyciory i zrobią
    > szaszłyki.

    Szaszłyk z szefa zrobił pocisk nieprzyjaciela. Pooglądaj w telewizji archiwalne
    filmy z wojny. Służba to zgoda na nienormowany czas pracy, zgoda na wyjazdy na
    szkolenia. W normalnym społeczeństwie każdy zawód jest tak samo potrzebny. Ja
    nie twierdzę ze policja jest nie potrzebna. Tylko niech ta policja zacznie
    wykonywać pracę do której została powołana. Nigdy nikomu nie żałowałem pieniędzy
    za dobrze wykonaną pracę. Uważam również że system z wcześniejszym
    przechodzeniem na zasiłek w przypadku szeregowych policjantów, strażaków itp
    zawodów jest słuszny. Jesli to prawda ze dostaja tak mało zasiłku to ja się na
    to nie zgadzam. Powinni dostawać więcej. Ostatecznie ich powołaniem jest
    służenie obywatelom. Dbanie o ich bezpieczeństw itp. Za to należy się więcej
    pieniędzy. Niestety sytuacja kraju jest jaka jest. Może byłaby lepsza gdyby
    policjanci lepiej wykonywali swoją nieprzyjemną pracę. Tomek