  • Data: 2005-12-26 17:39:38
    Temat: Re: Skorumpowana policja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek k...@v...pl ...

    > To dlaczego nie są. Robią ogromne przebiegi. Zasuwają jakby jutra
    > miało nie być. Nie ma wafla że jak ktoś robi 50tyś rocznie i zawsze
    > się spieszy, żeby nie nadział się przynajmniej kilka razy na radar.
    > Każde takie spotkanie to stosowna ilosć punktów karnych. Szkoda tylko
    > ze nieczęsto dopisywanych.

    z całym szacunkiem - da sie jezdzic przepisowo. Ja robie miesiecznie okolo
    4000, zwalniam na wszelkich ograniczeniach, na trasie jade oczywiscie
    wiecej niz 90 ale tez nie przesadzam - i jak na razie zostałem złapany
    tylko raz - za jazde na swiatłach postojowych, bo akurat ruszyłem i chwile
    rozmawiaelm przez koma, przez co zapomniałem przełaczyc na mijania. Mało
    tego - policjant który mnie złapał sam zaproponował "na flaszke" w zamian
    za odstapienie od czynnosci słuzbowych.
    Reasumujac - da sie!