  • Data: 2005-12-04 22:34:27
    Temat: Re: Skorumpowana policja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:41ef.00000e29.4392fd5f@newsgate.onet.pl...

    > Ilu przedstawicieli handlowych straciło życie albo zostało kalekami
    bo
    > nadziali się na kierowcę, który dawno powinien zostać wyeliminowany
    > ruchu? Tylko zawsze sie w jakiś sposób potrafił wykupić mówiąć
    > policjantowi ze szkoda wycinać drzew żeby papier na mandaty robić.

    Nie wiem, ale pewnie prawdopodobieństwo w wypadku policjanta jest
    porównywalne. Myślisz, że ci gorsi kieriowcy jak\oś celują w
    przedstawicieli handlowych? Pomijam fak, że z mojego doświadczenia na
    drogach wynika, ze to właśnei owi przedstawiciele handlowi jeżdżą na
    zabicie i jako pierwsi powinni być wyeliminowani z ruchu.

    > Jak się pomyli przedstawiciel handlowy to może doprowadzić do
    zamkniecia
    > firmy. Ileś osób zostanie bez pracy, ktos samobójstwo może popełnić.

    A pomyłka policjanta nie? Jak myślisz, od czego sklep szybciej padnie:
    od neidostarczenia na czas przez jednego dostawcę towaru, czy od
    omyłkowego zabezpieczenia całego towaru jako dowód w sprawie?

    > Dlatego powinno się im odebrać broń, bo i tak nie potrafią jej
    używać. A
    > oddać dopiero wtedy jak się nauczą z nią obchodzić.

    Skąd wiesz, że nie umieją? Umiesz lepiej?

    > Taki co obsługuje np targowicka będzie pracował przy -20.

    16 godzin bez jedzenia i picia (ale za to za 21,60 zł delegacji)?

    > Wyrzucą z pracy każdego handlowca jak będzie podejrzenie że zrobił
    manko
    > albo kreci sobie jakieś lody na boku.

    No ale zrobić manko albo kręcić lody na boku musi robić świadomie.
    Przypadkowo przez nieuwagę tego zrobić nie sposób.

    > Nie istnieje cos takiego jak nadgodziny dla przedstawiciela
    handlowego.
    > Dzisiał ma być w Gdańsku, jutro w Katowicach a pojutrze w
    Szczecinie.
    > Coś takiego jak nadgodziny nie istnieje w prywatnych firmach przy
    20%
    > bezrobociu.

    Do czasu, jak pierwsza osoba sie zażąli. Potem firma idzie z torbami.
    Vide przykład Biedronki. Też im sie wydawało, ze nie ma nadgodzin.

    > Przedstawiciel handlowy jakby nawet mógł dorobić na boku to nie ma
    > kiedy. Bardzo często jak się zwolni z pracy to i tak nie będzie mógł
    > pracować w firmie o podobnym profilu.
    Niby
    > Dobre i 500 zł . Powiem więcej lepsze niż nic.

    Z całą pewnością. Wiesz jaka jest średnia zycia osób, które pracowały
    w mundurówce?

    > Można zostać przedstawicielem handlowym. Wtedy niby jesteś cały czas
    > domu a jednocześnie nigdy cie tam nie ma.

    Ponieważ kilku z nich znam osobiście, więc stwierdzam, że koloryzujesz
    i to mocno. Przedstawiciele handlowi mają swoje rejony. Oczywiścei
    zdarza się, że wyjeżdżają na kilka dni, ale nie na kilka miesięcy.

    > Nikt za d.. nie bierze sierżantów. Praca w policji to łatwa,
    bezpieczna
    > i na dodatek stosunkowo dobrze płatna praca. Pozbawiona
    > odpowiedzialności bo to nie praca tylko służba. W policji wykonuje
    się
    > rozkazy.

    Oderwany jesteś od rzeczywistości wybuchem dużej bomby.

    > Praca w policji to służba. Gdyby brali do niej z łapanki to można by
    > wymagać przestrzegania kodeksu pracy. Wojsko to też służba. Jak
    > wyobrazasz sobie żołnierza w okopie z zagwarantowanym 8 godzinnym
    dniem
    > pracy i przerwami żeby odpoczął bo karabin strasznie trzęsie jak się
    > strzela ogniem ciągły. I na dodatek ktoś ochraniacze słuchu
    przestrzelił
    > i nikt nie chce przynieść nowych. Tomek

    Tylko ile żołnierz w tym okopie siedzi. No i spróbuj na czas jedzenia
    nie dostarczyć, to Szefa Kompanii nadzieją na wyciory i zrobią
    szaszłyki.