  • Data: 2007-01-12 15:29:20
    Temat: Re: Seks z dzieckiem ....
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Sowiecki Agent wrote:
    >
    > [ciach]

    > Nie ja jestem tępy, tylko ty, ćwoku zakłamany, stosujesz postrzeganie
    > wybiórcze.

    > A jaki wg. ciebie jest zamiar autorów tekstów twierdzących, że to, co w
    > twoim mniemaniu jest zbrodniczą pedofilią, w ich mniemaniu jest OK?

    po raz ostatni pisze ( bo znow w drigim poscie wyjechales z poejbanym
    przykladem. Jezeli ja jako autor filmu tworzyl bym go w >>zamiarze<< np
    zwerbowania ludzi do kregu pedofilow , i w tym filmie rzeczywiscie
    pojawily by sie sceny w ktorych wyraznie by bylo ZACHECENIE lub
    pochwalenie pewnych zjawisk (karalnych zachowan pedofilskich) - nie
    >wystapienie< tych zjawiask a wyrazne pochwalenie, to biorac pod uwage
    te dwie rzeczy dopiero wtedy mozan mowic o przestepswtie, to Ty Cwoku
    (odnoszac sie do pierwszej czesci posta) wybierasz tylko niektore
    elementy potrzebne do jego zainsteninia.
    A czemu napisalem o usilowaniu nieudolnym? Bo nawet jezeli widz nie
    okazal by sie czlowiekiem ktorego jest w stanie zwerbowac niewplyneloby
    to na jego odpowiedzialnosc.