  • Data: 2002-12-27 09:52:41
    Temat: Re: Sasiedzie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek H." <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > "......prowadzenie prac remontowych

    Ja nie mówilam ani o prowadzeniu prac remontowych ani o prowadzeniu
    warsztatu:-) Pisalam o niewinnym hobby zwanym mejsterkowaniem:-))

    > Poza tym czy sluchac myzyki np 1 godzine 2 razy w
    > tygodniu to jest tak strasznie duzo zeby nie mozna bylo wytrzymac??

    Pytanie tylko czy musisz sluchac jej tak glosno aby przeszkadzac sasiadom?
    Ja np slucham muzyki od momentu gdy wstane do pojscia spac ale jakos
    sasiedzi sie nie skarza.

    >Procz tego ja nie szpanuje
    > glasna muza bo dawno z tego wyroslem ale jak masz kino domowe to sie nie
    da
    > sluchac po cichu :)).

    Ciekawa teza. Mam kino domowe i jakos nie zwalam siła dzwieku sasiadom
    zyrandoli z sufitu. Moze masz problemy ze sluchem? Myslales o wizycie u
    laryngologa?

    > Oprocz tego zaden inny sasiad nie zwrocil mi uwagi.

    Co nie znaczy, ze im nie przeszkadza. Na mojej klatce schodowej duzo jest
    starszych osob, ktore wolaly uniknac konfrontacji ze znajomymi opisanej
    przeze mnie gówniary. Skarzyli sie wszyscy ale tylko ja wezwalam Straz
    Miejską.

    HaNkA