  • Data: 2002-12-28 18:30:57
    Temat: Re: Sasiedzie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> popełnił 27 gru
    2002 na pl.soc.prawo utwór news:auhjvl$jto$1@news.tpi.pl:
    Witam,
    a skoro już miałaś przeboje z dźwiękowcami podpowiedz proszę
    co zrobić z SM która sale w klubie lokatora wynajmuje na imprezy
    towarzyskie (wesela) czym skutecznie uniemożliwia spokojny sen mieszkańcom
    3 okolicznych bloków?
    Policja odmawia (np. o 3 nad ranem gdy:...jeeeeszcze jeden i jeeeeszcze...)
    interwencji - oficjalne zgłoszenie wykroczenia z art 51 kw bo: to
    oficjalne, wynajmują, gdyby sąsiad to tak...nie będziemy ludziom psuć
    wesela...
    Ja też nie chcę psuć, zapłacili niech się bawią i przy 200dB!!!
    Ale żebym ja miał cicho!

    Aha, za propozycje o odwoływaniu zarządu, dziękuję.

    --
    pozdro
    poreba