  • Data: 2002-12-27 22:07:59
    Temat: Re: Sasiedzie
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek H." <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:aui9ha$l41$3@aquarius.webcorp.pl...
    > coz ja chcialem porady prawnej a ty mi wyjezdzasz z jakimis txtami

    W takim razie porada prawna:
    1.
    idziesz bardzo grzecznie i z kwiatami do sąsiada, przepraszasz go,
    obiecujesz, że już nie będziesz i prosisz, by wycofał sprawę; oczywiście
    kupujesz sobie słuchawki lub słuchasz znacznie ciszej; jak chcesz zrobić
    imprezę przynajmniej na tydzień wcześniej pytasz się grzecznie sąsiadów (nie
    tylko tego jednego), czy można i umawiacie się, że najpóźniej np. o 23
    muzyka przycichnie do niegroźnych szmerków; Sylwester może być wyjątkiem
    2.
    jeśli sąsiad się nie zgodzi na wycofanie sprawy to w sądzie wyrażasz skruchę
    i dalej jak w punkcie pierwszym; przydaje się tu dobry adwokat, który
    sprawi, że poza wyrażeniem skruchy nic więcej Cię nie trafi;
    3.
    bierzesz dobrego adwokata, płacisz mu trochę (w Warszawie to 2,5-3 tysiące,
    może nawet mniej); on cię spokojnie wybroni (naprawdę, uwierz mi, że to
    zrobi, nawet nie bedziesz musiał się pojawiać na sprawie); nie zmieniasz
    swoich nawyków i po jakimś czasie znów płacisz adwokatowi; sukces tej
    strategii zależy od tego czy Ty masz więcej kasy, czy sąsiad cierpliwości do
    pozywania Ciebie
    4.
    urozmaiceniem strategii nr 3 (szczególnie jeśli Ty masz więcej kasy a sąsiad
    mniej cierpliwości) będą różne działania represyjne ze strony sąsiada;
    kumpel kiedyś skrzypaczce, która namiejętnie ćwiczyła w domu gamy, a które
    nie reagowała na skargi sąsiadów a później kolegia jej zakładane, przyłożył
    2*1000 W do ściany i po nastawieniu na maksa wyszedł na godzinkę.. ciekawe
    co Twój sąsiad wymyśli?.. nie musi być związane z dźwiękiem - przebite koła,
    lakier itd.

    Pzdr
    Brodek