  • Data: 2006-05-23 22:43:02
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "FlashT" <g...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    .Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:1148418920.143069.175100@y43g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    .Czytam i oczom nie wierze : NIKT , absolutnie NIKT nie wyraza tutaj
    .dezaprobaty dla suk...na - posiadacza/rozpowszechniacza pornografii
    .dzieciecej ( tak , DZIECIECEJ ! ) , malo tego : wchodzi sie tu w
    .dyskurs z suk...em , który to paskudztwo mial w swoim obrzydliwym
    .kompie , a tenze suk...yn jeszcze sie smie zalic , ze mu filmiki
    .zabrali . Koniec swiata . A w ogóle czy to pl.soc.prawo , czy
    .pl.soc.porno ?????? Ludzie , moze jakiegos gwalciciela lub morderce
    .troche pocieszycie na tym forum ???

    To jeszcze zalezy... np koles ktory ma 18 lat... to nie dziwne ze sie
    interesuje 15-stkami... A prawo jednak nie uzaleznia zainteresowan od wieku.
    Wiadomo ze stary dziad to juz zboczeniec...