  • Data: 2020-10-10 15:17:47
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tomasik, co do błędnych postępków KK, polecam "Kryminalną historię
    > chrześcijaństwa" Karlheinza Deschnera.
    > Tu link do informacji o książce:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kryminalna_historia_ch
    rze%C5%9Bcija%C5%84stwa

    Poszukam. Czuję, że może być fajne. Jeden z Biskupów zakazał wiernym
    swojego kościoła kategorycznie rozmawiać ze mną o tematach z wiary po
    tym, jak próbowałem go przekonać do mojej prywatnej "korupcyjnej teorii
    zmartwychwstania Chrystusa".

    Chrześcijanie są po prostu ludźmi i nie widzę powodu, by jakoś
    szczególnie mniej przestępstw popełniali. Poszukaj danych o wyprawach
    krzyżowych, gdzie pod pozorem szerzenia wiary dopuszczano się masy
    niegodziwości. Wprowadzając na ziemiach Słowian chrześcijaństwo też się
    nie patyczkowano, ale to było dawno. Poczytaj, jak się odbył desant na
    Amerykę.

    --
    Robert Tomasik