eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejmowanie i wykańczanie prasy › Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
    enet.farm!feeder.usenetexpress.com!tr2.eu1.usenetexpress.com!news.uzoreto.com!p
    eer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <602807c9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <602d7bc5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <602e5a57$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6033ae77$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6034f807$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <1c68jrllqs2cm.1t34ag70tdvbb$.dlg@40tude.net>
    <60353495$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <17idput0kv2np$.uyqwi3eia3aj$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 24 Feb 2021 11:59:51 GMT
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 77.65.101.87
    X-Trace: 1614167991 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 77.65.101.87:28123
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2468
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:807625
    [ ukryj nagłówki ]

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    >>> Ale wiesz - duzo czytelnikow, to i reklama droga, a
    >>> niekoniecznie tak samo oplacalna.
    >>
    >> Najbardziej efektywne reklamy są w gazetach, których nikt nie
    >> czyta, oczywiście dla ich wydawców, bo można zaoszczędzić na
    >> papierze. […]
    >
    > On raczej miał na myśli zamiast reklamy do wszystkich jak leci
    > reklamę skierowaną na wybrane grupy docelowe. Niby po kiego wuja
    > GW ma dodatki lokalne?
    >
    on miał na mysli to zeby jf nie rznał głupa...

    > Dla mnie majstersztykiem takiej reklamy były reklamy zachęcające
    > " *tylko* do udziału w wyborach" ale skierowane na "wybrane" grupy
    > docelowe [ np. młodszych wyborców ].

    I to wszystko w prasie lokalnej? ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1