    Subject: Re: Protokół z rozprawy - brak pytań
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <n2nqp0$98f$2@node2.news.atman.pl>
    <5650372a$0$41525$b1db1813$1f5116e6@news.astraweb.com>
    <n2pe0p$q08$1@node2.news.atman.pl>
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 11:46:02 +0100

    W dniu 2015-11-21 o 10:37, Shrek pisze:

    > A jeszcze łatwiej z rejestracji dzwiękowej rozprawy, ale podobno jest to
    > niewystarczające i trzeba obraz nagrać:P

    > Jasne - wystarczy poczytać różne gazety z wyrwanymi z kontekstu
    > wypowiedziami.
    >
    > Czy to naprawdę duży problem, żeby zapisać pytanie?

    Hehe. Gdybyś słyszał jak adwokaci formułują pytania...
    Nie zadawałbyś takich pytań. Gwarantuję ci. Większość pytania to
    wyłącznie bełkot, którym adwokat chce błysnąć przed klientem. Sam byłem
    świadkiem jak adwokat zadawał pytanie swojemu klientowi przez 10 minut.
    Po 2 minutach klient był juz skołowany, że na koniec zapytał swojego
    mecenasa o co tak naprawdę mu chodzi. Sala parsknęła śmiechem.

    --
    Sonn