  • Data: 2004-11-30 12:18:20
    Temat: Re: Pronienie - smierc dziecka
    Od: "mikolajczyk" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:coegdd$vn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "mikolajczyk" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zdolność do samodzielnego zycia poza macicą

    W zwiazku z tym o tym czy urodzilo sie martwe dziecko - czy nastapilo
    poronienie decydyuje lekarz w oparciu o te 22 tygodnie ciazy. To brzmi dosc
    zabawnie- zdolnosc do zycia poza macica...znam sporo doroslych facetow
    ktorzy takiej zdolnosci chyba jeszcze nie posiedli.:)

    > od

    Martwo urodzone dziecko osobowosci prawnej nie
    > nabywa i podmiotem prawa nie jest. KC .Artykul o ktorym napisałeś [w art.
    > 8
    > § 2} wg mojego KC został uchylony ustawa z dnia 30 sierpnia 1996

    Slusznie. Korzystaem z nieaktulanego tekstu ustawy.