    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Próba wyłudzenia?
    Date: Tue, 16 Aug 2022 15:01:36 +0200

    W dniu 16.08.2022 o 14:03, J.F pisze:

    > Ale chyba poprawne - wystawili fakture, i klient ma saldo do
    > uregulowania.

    Saldo do uregulowania ma zgodnie z terminem płatności, a nie z terminem
    wystawienia faktury. Do czasu terminu płatności nie ma jakichkolwiek
    zobowiązań i saldo zerowe.

    > Jak zaplacisz, to juz niedoplaty nie bedzie.
    > A jak zaplaciisz 2 razy, to bedzie nadplata :-)

    > A co - nie ma takiej informacji ?

    Owszem, ale nie w tym miejscu i nie o tym mowa.
    W tym miejscu jest nagabywanie o niezwłoczną zapłatę bez prawa do
    takiego żądania.

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: