  • Data: 2008-05-21 18:51:44
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gargamel napisał:

    > dlaczego masz wątpliwości? przecież sprawa jest jasna jak słońce:O)

    O czym swiadcza podzielone zdania na tej grupie ;)

    > kod i program jest wyłącznie twój, a pracodawca nie ma żadnych praw nawet do
    > programu który mu dałeś (może go sobie jedynie niekomercyjnie potestowć i
    > tyle), żeby mógł go wykorzystywać komercyjnie musi go od ciebie legalnie
    > kupić, jak tego nie zrobi to zawsze możesz go pozwać do sądu o
    > odszkodowanie, a co do kodu to chyba go jeszcze pracodawcy nie dałeś?

    ROTFL :) Dobre, dobre ;)

    > bo jeśli dałeś to po ptakach:O(

    Dlaczego niby - znow sie wtrace - danie kodu != przekazaniu praw. Nawet
    po daniu kodu mozna dochodzic swojego.

    > bo pewnie nie będziesz w stanie udowodnić ze to był twój program a nie
    > napisany przez pracodawcę:O(

    On ma wiekszy problem - musi uzasadbnic, ze napisany w trakcie pracy
    program nie nalezy sie pracodawcy ;)

    > kodu nie musisz nikomu dawać, możesz go tak samo jak program sprzedać, nawet
    > za symboliczną złotufke:O)

    ...i poplynac na klauzuli o tajemnicy przedsiębiorstwa (hint: program
    specyficzny, pisany na zamoiwienei, pod dokladnie ta firme jego pracodawcy).