  • Data: 2006-09-27 05:40:54
    Temat: Re: Prawo do ojcowizny
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Annacor [Tue, 26 Sep 2006 23:28:35 +0200]:

    > Czy moze starac sie o ta ojcowizne skoro rodzice zadecydowali
    > ze ich corka odziedziczy wszystko a pozostala dwojka dzieci
    > (w tym moja mama) nie dostana nic.

    A ja tak z ciekawości... Zazwyczaj swoje dzieci się raczej kocha
    i chce dla nich jak najlepiej - więc zapewne rodzice jakiś powód
    do podjęcia takiej a nie innej decyzji mieli? Nie zamierzam tutaj
    wnikać czy chodziło o zapewnienie bytu 'najsłabszej' córce kiedy
    pozostała dwójka była już ustawiona, czy z jakichś powodów dwójka
    ta została wydziedziczona.

    Ale intryguje mnie - jak kategoryczne sprzeciwianie się ich woli
    przez kruczki prawne ma się do miłości i szacunku rodzinnego...?

    Takie wątki co i rusz się pojawiają więc nie bierz do siebie, po
    prostu w końcu mi się zebrało żeby spytać...

    Kira