  • Data: 2006-09-26 21:28:35
    Temat: Prawo do ojcowizny
    Od: "Annacor" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie.Moja mama chcialaby starac sie o splate ojcowizny przez jej
    siostre, ktora wszystko odziedziczyla po rodzicach(dom i pole).Nie wiemy czy
    sprawa nie jest czasami przedawniona jesli wogole moze sie przedawnic i co
    jesli ojciec mojej mamy juz nie zyje?Czy moze starac sie o ta ojcowizne
    skoro rodzice zadecydowali ze ich corka odziedziczy wszystko a pozostala
    dwojka dzieci(w tym moja mama) nie dostana nic.Dodam ze przepis zostal
    dokonany z okolo 15 lat temu
    Pozdrawiam
    Annacor