  • Data: 2006-09-27 19:46:59
    Temat: Re: Prawo do ojcowizny
    Od: "Annacor" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja tak z ciekawości... Zazwyczaj swoje dzieci się raczej kocha
    > i chce dla nich jak najlepiej - więc zapewne rodzice jakiś powód
    > do podjęcia takiej a nie innej decyzji mieli? Nie zamierzam tutaj
    > wnikać czy chodziło o zapewnienie bytu 'najsłabszej' córce kiedy
    > pozostała dwójka była już ustawiona, czy z jakichś powodów dwójka
    > ta została wydziedziczona.
    >
    > Ale intryguje mnie - jak kategoryczne sprzeciwianie się ich woli
    > przez kruczki prawne ma się do miłości i szacunku rodzinnego...?

    Wiesz co sama nie wiem jak mogli rodzice zrobic cos takiego.Ale od zawsze
    najbardziej byli za ta corka.Nawet oddawali jej swoje pensje .Mie sie
    wierzyc nie chcialo jak o tym sluchalam.Zrobili to poktryjomu nikomu nic nie
    mowiac a w dodatku nie pytajac.Poprostu moja mame i jej brata wydziedziczyli
    z niewiadomych przyczyn, pomimo ze to oni pracowali na gospodarce bo byli
    starsi.Zreszta babca do tej pory jest z ta ciotka ktorej sie nie ulozylo w
    zyciu bo maz ja zostawil z 3 dzieci a babcia ich teraz dodatkowo jeszcze
    utrzymuje.Poprostu chcemy tylko wiedziec czy jest mozliwosc odzyskania
    chociaz jakiejs czesci po ich ojcu?
    Prosze o odpowiedz.
    Annacor