  • Data: 2012-11-14 22:13:19
    Temat: Re: Pozew do sądu a adres pozwanej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-14 22:09, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > nie do wiary, ciekawe...

    http://www.msw.gov.pl/portal/pl/381/32/PESEL.html#ud
    ost%C4%99pnianie%20danych
    "Przykłady dokumentów potwierdzających interes prawny:
    wezwanie sądowe, wezwanie komornicze, dokumenty potwierdzające
    zobowiązanie osoby, której dane mają być udostępnione wobec
    wnioskującego o udostępnienie danych (np. kopie umów, wezwań do zapłaty,
    faktur, wyroków sądowych itp.)
    Osobom i podmiotom, które nie wykażą interesu prawnego tylko faktyczny,
    dane mogą być udostępnione wyłącznie za zgodą osób, których te dane
    dotyczą."

    > zdradź jaką Ty miałeś podkładkę ?

    Moją podkładką było akurat wezwanie sądu do wskazania adresu.

    --
    Liwiusz