  • Data: 2012-11-21 17:03:25
    Temat: Re: Pozew do sądu a adres pozwanej
    Od: "Garg 07," <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:k7ttsh$21d9$1@adenine.netfront.net...
    > Witam
    > Muszę oddać do sądu moją dłużniczkę. Dokumenty (umowa, faktury wezwania)
    > mam, zmienił się adres zamieszkania mojej dłużniczki i nie znam na tę
    > chwilę nowego. Czy mogę wysłać pozew ze starym, adresem dłużniczki, czy
    > muszę się pogimnastykować i szukać gdzie mieszka w tej chwili?

    Firmy windykacyjne walą do e-sądu pozwy nie sprawdzając czy delikwent się
    wymeldował czy nie. Niektórzy dowiadują się o windykacji w momencie zajęcia
    konta przez komornika, który sobie bez problemu ustali zameldowanie
    dłużnika. A wtedy ciężko o walkę, wyrok prawomocny ... niby można podnosić
    sprzeciw że nie został doręczony ... ale jeśli kasa się należy to nikt
    normalny nie będzie tego odkręcać. IMHO pisz pozew z adresem ktory znasz :)
    Dostaniesz nakaz, czekaj na uprawomocnienie i komornik sądowy.