  • Data: 2012-11-15 21:03:03
    Temat: Re: Pozew do sądu a adres pozwanej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a) :

    > Pod rygorem zawieszenia postępowania, a to niczym nie grozi. Będziesz
    > miał adres, to sobie postępowanie odwiesisz. W rok się wyrobisz.

    Nie pamiętam już pod jakim rygorem. Równo 10 lat temu. A że pozwany
    był niebieskim ptakiem, i zmieniał miejsce zamieszkania z
    częstotliwością raz na miesiąc czy dwa, to dałem sobie spokój.
    Nie chce mi się teraz wyciągać papierów z samego dna zagraconej szafy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]