  • Data: 2012-11-15 22:04:43
    Temat: Re: Pozew do sądu a adres pozwanej
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-14 22:09, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > nie do wiary, ciekawe...

    Prawdziwe. Należy wykazać "interes" ... Cytuję z wniosku do CBA
    (ichni formularz): "Potrzeba uzyskania danych może wynikać z
    interesu faktycznego bądź prawnego. W przypadku powoływania się
    na interes prawny wnioskodawca jest zobowiązany wskazać przepis
    prawa materialnego, na podstawie którego jest uprawniony do
    żądania udostępnienia danych osobowych innej osoby lub załączyć
    dokumenty potwierdzające ten interes. Przykładowe sytuacje
    wskazujące na posiadanie interesu prawnego to: przysługujące
    wierzytelności; postępowanie sądowe w sprawie: nabycia spadku,
    zniesienia współwłasności, o ochronę dóbr osobistych."

    > zdradź jaką Ty miałeś podkładkę ?

    Wierzytelność ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90