  • Data: 2012-11-14 20:20:05
    Temat: Re: Pozew do sądu a adres pozwanej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-14 19:53, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Nie, ale papier z sądu będzie podkładką, żeby MSWiA mogło udzielić
    > informacji. Jak pójdziesz tam z ulicy, to Ci nic nie powiedzą - ochrona
    > danych osobowych.

    Podkładką może być każde roszczenie, faktura, umowa pożyczki, weksel
    itp. Nie musi to być "podkładka sądowa".

    > O toż to mi chodziło, tylko sądziłem, że można wystąpić przez gminę.
    > Zwłaszcza, że gmina może może szybciej sprawdzić w swoich zasobach jeśli
    > szukana osoba raczej tu mieszka. Ale nie to nie.

    Do gminy możesz wystąpić, ale gmina ci tylko powie, czy jest zameldowana
    u nich (i gdzie), a jeśli nie jest, to nie dowiesz się gdzie szukać.
    Natomiast MSWiA poda ci aktualny adres zameldowania. Niedawno
    korzystałem i na odpowiedź czekałem miesiąc z małym hakiem.

    --
    Liwiusz